Monday, October 11, 2010

FIFA 11: We Are 11



INFO

FIFA 11 adalah judul ke-19 dalam siri FIFA Electronic Arts 'video game bola sepak. Dibangunkan oleh EA Kanada, diterbitkan oleh Electronic Arts di seluruh dunia di bawah label EA Sports di Amerika Utara, 30 September 2010 di Australia, dan 1 Oktober 2010 di Eropah untuk semua platform, kecuali Wii. Versi Wii akan dikeluarkan pada tarikh 3 Oktober 2010 di Amerika Utara dan Eropah. Versi Windows FIFA 11 akan menjadi yang pertama dalam siri untuk menggunakan mesin permainan yang sama dengan PlayStation 3 dan Xbox 360 versi.

Kenapa Fifa best:

Sesiapa yang pernah main game fifa yang sebelum ni mesti tahu apa kelebihan dan keistimewaan game ni berbanding game PES or WE. Bagi aku, game ni memang superb. Sanggup x tido malam duk mengadap benda ni. Siap buat league lagi dengan member-member nak tunjuk sape lebih power dan banyak skil..

FIFA 11 dengan konsep we are 11 lebih adventure than PES. FIFA skang dah makin maju tak cam dulu. Memang nak ikutkan kalau kita focus player in person PES nampak lagi real tapi dari segi gameplay memang FIFA Terbaik. FIFA 11 macam real life punya game bola. Sape yang x setuju tu terpulang pada korang la nk menilai macamana.

Ciri-ciri terbaru yang ada pada FIFA11:

1. Next Gen Gameplay Engine (PC): Mesin permainan yang digunakan untuk 360 versi PlayStation 3 dan Xbox daripada permainan sekarang akan digunakan juga pada PC.

2. FIFA World (PC): Ini akan membolehkan pemain untuk menyesuaikan avatar talian mereka, bersaing dengan pemain dari seluruh dunia dan berjuang untuk kedudukan di leaderboard tersebut.

3. Pro Passing (PS3, Xbox 360): adalah sistem yang baru dimana ketepatan sendiri gamer dengan pad kawalan, serta situasi dan kemahiran pemain di padang, menentukan ketepatan pass masing-masing.

4. Goalkeeper Intelligence (All Platforms): Keeper mempunyai lebih urgency dan persepsi yang lebih baik di mana untuk menahan bola, sehingga sistem bergegas lebih responsif dan kuat. Keeper sekarang lebih lincah dan dapat membuat lebih aksi menyelamat. Teknologi animasi warping terbaru memberikan kedudukan kiper permainan-realistik dan momentum, menghasilkan peluang menjaringkan gol lebih bervariasi.

Untuk maklumat lebih lanjut tentang fifa 11 boleh la view di wikipedia

Kat bawah ni trailer FIFA 11 : We Are 11. Memang superb beb..



Dan kepada sesiapa yang nk installer FIFA 11 untuk main kt PC, tunggu sehigga kami selesai upload kt mediafire. So rajin-rajin la jenguk blog ni kalau nk installer fifa 11.

3 comments:

  1. dah main baru tau kehebatan ye..heheh

    ReplyDelete
  2. Gua dah main...
    FIFA most better than PES..

    ReplyDelete
  3. btol2...bg aku fifa mmg lg best dr PES...aku rse r...xtau r pendapat org laen mcm mne..tp biase tournament main gne PES...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...